Известие

Collapse
No announcement yet.

хора, помагайте!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не че съм голям специалист ама и мойта кола така загряваше почти до 100 градуса и от изчетеното из форума приех, че е нормално. Но си спуках радиатора и сега колата ми държи малко над 80 и стига до малко под 90 (тия цифри са на око). Това според мен си е нормалната температура, ако отива към 100 явно има проблем.
    Alfa Romeo 146 1.6 boxer

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
      Не е съвсем така.Имал съм случаи при които едни и същи марки и модели коли им сработват по различен начин перките.Понякога има разлика.
      Възможно е, няма да споря. Но конкретно за боксер 1,6 двете перки трябва да въртят заедно. Едната няма да върти, ако примерно е изгорял бушона на климатика.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от diodi Покажи съобщение
        Не че съм голям специалист ама и мойта кола така загряваше почти до 100 градуса и от изчетеното из форума приех, че е нормално. Но си спуках радиатора и сега колата ми държи малко над 80 и стига до малко под 90 (тия цифри са на око). Това според мен си е нормалната температура, ако отива към 100 явно има проблем.
        Според мен има нещо гнило в тия градуси-аз лично не съм сигурен,че индикатора ми показва точно(може би само приблизително).Мисля си,че най-сигурно е едно сравнение с показанията на ECU-то.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Възможно е, няма да споря. Но конкретно за боксер 1,6 двете перки трябва да въртят заедно. Едната няма да върти, ако примерно е изгорял бушона на климатика.
          Пак зависи.В италянките вграждат клими на Diavia,а те са с отделна ел.инсталация и не се бъркат в основната-т.е. може да изгори бушона на перката на климата,но по вода да сработва.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
            Възможно е, няма да споря. Но конкретно за боксер 1,6 двете перки трябва да въртят заедно. Едната няма да върти, ако примерно е изгорял бушона на климатика.
            Пак зависи.В италянките вграждат клими на Diavia,а те са с отделна ел.инсталация и не се бъркат в основната-т.е. може да изгори бушона на перката на климата,но по вода да сработва.
            Имах предвид главния бушон, той е за "климатичната система" (свободен превод ) На него е едната перка и управлението на климатика, което от своя страна си има и собствен бушон. Обикновено гори главния.
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              Трябва да работят и двата вентилатора заедно! Ако левият не върти най вероятно му е отишъл предпазителя. 30 амперов зелен. Намира се до шалтерчето в което влиза плюсовия кабел от акумулатора.
              sigpic33201
              930 Quattroporte

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                Имах предвид главния бушон, той е за "климатичната система" (свободен превод ) На него е едната перка и управлението на климатика, което от своя страна си има и собствен бушон. Обикновено гори главния.
                Това е при стандартна с-ма.

                Comment


                • #23
                  Хора проверих бушоните и не са изгоряли Какво друго може да е??????
                  Last edited by sexy_lady_666; d.m.y г., 11:50.

                  Comment


                  • #24
                    ---
                    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:19.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • #25
                      колеги цял ден с приятеля ми ровихме из колата и не открих нищо съществено но изключих дясната перка от буксата и при пред последната чертичка която е 100 градуса и ми се включи и лявата перка после звъннах на сервиз който се занимава само с алфа ромео -няма да му споменавам името и ми казаха че перка номер 1 ми се включва да охлажда на 90-92 градуса а перка номер 2 се включва инцидентно ако перка номер 1 не успее да охлади на 100 градуса

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                        Измъкнат щекер,прекъснат кабел,дефектен вентилатор.Ако някой не си е правил експерименти с колата 2-та вентилатора трябва да се въртят заедно. Верно че при някой марки двата вентилатора са независими и ако колата е ходила на майстор с подобно оплакване..... - нищо не се знае.Както беше отбелязано вече - предпазителите са отделни.Аз бих ги проверил отново.Да не се окаже че климатика не работи не защото е празна системата.
                        Добра идея.

                        Comment


                        • #27
                          ---
                          Attached Files
                          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:23.
                          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                          Comment


                          • #28
                            има къде да си мериме пишките!Човека иска помош и нека да не даваме грешни съвети,При недоразумения,нека ги подчертаваме.не че ми пука за вашия спор,но човека може да си развали колата
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              При мен беше изгорял този бушон и не работеше левият вентилатор.
                              Attached Files
                              sigpic33201
                              930 Quattroporte

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от diodi Покажи съобщение
                                Не че съм голям специалист ама и мойта кола така загряваше почти до 100 градуса и от изчетеното из форума приех, че е нормално. Но си спуках радиатора и сега колата ми държи малко над 80 и стига до малко под 90 (тия цифри са на око). Това според мен си е нормалната температура, ако отива към 100 явно има проблем.
                                Не е вярно,мойта старата дори с чисто нова охладителна система/воден радиатор,радиатор парно,термостат,сменени всички датчици,промиване/пак държеше 95-100 гр. в града в задръстванията

                                П.С.Стига сте спорили за глупости,изписано е един том поне за перките на боксера,моля ползвайте търсачката
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X